برف...تولد نیوشا

خرید بک لینک

امروز تولد نیوشا بود با بروبکسمون یعنی فائزه و نیوشا و امین رفتیم بیرون.

مثل همیشه همون آهنگای خاطره انگیز و خوند. و مثل همیشه اشک تو چشام جمع شد تقصیر خودم نیس نمی تونم جلو خودم و بگیرم همش هم دلم می خواد اون لحظه هق هق گریه کنم ولی خب من ادمی نیستم تو جمع گریه کنم.

باید بگم با اینکه از میلاد ج رد شنیدم باید بگم بازم بهش فکر نمیکنم دروغ گفتم.... اره نمی تونم وقتی اهنگ غمگین گوش میدم اون تو ذهنم نیاد.

نمی تونم وقتی یه عاشق و معشوق یا دوست دختر/پسر میبینم حسرتشون نخورم و افسوس نخورم ک کاش ما هم جای اونا بودیم ... 

آخ ک چقدر دلم می خواست... و می خواد!!!

اگه بگم اونو از خدا نمی خوام باید بگم دروغ گفتم... میدونم واقعیت یه چیز دیگه است و باید قبول کنم اما ... احمق ندیدین?? خب الان ببینید...

البته هفته پیش از رشت اومد اون روزم یه چیز شده بود خاطرات دانشگاه برام مرور شده بود و دلم گرفته بود اونم گفت بیا تا هستم ببینمت .

دو دل بودم چی جوابشو بدم از یه طرف دلم برا دیدنش پر پر میزد از یه طرف میدونستم ببینمش باز بعد رفتنش دلم می شکنه.

برا همین بحث و عوض کردم و گفتم ع مگه رشت نرفتی? اونم گفت نه تا چند روزی هس منم گفتم اکی.

اینجوری می خواستم ببینم خودش چی میگه و چیکار میکنه. ک خبری نشد و دیگه چیزی نگفت.

هرچند پشیمون شدم ک نرفتم ببینمش. من باید خودم و کنترل کنم و فقط ب فکر خوشی خودم باشم و باهاشم خوش بگذرونم .

هرچند نمیدونم چرا اینجوریم چه تو مهمونی چه بیرون و... ک بم خوش می گذره همیشه اخرش یه غمی تو دلم می مونه یه حس غمی تو دلم میاد!!!

بیخی این حرفا....

بعد 3 سال اینجا برف اومد... البته شهر ما خیلی کم زد ولی همونقدری زد ک ارزو ب دل برف ندیدن از دنیا بریم خخخخ.

کی میگه هوای بارونی هوای 2 نفره است??

من ک میگم هوای برفی هوای دونفره است.

هوای بارونی بیشترا دنبال یه سرپناه میگردن ک برن و خیس نشن اما هوای برفی همه شهر سفیدپوش میشه و یه حس خوشحالی ب ادم دست میده و همه وادار میکنن ک برن زیر برف و ادم برفی بسازن و کلی خوشحالی کنن.

البته ما ک از یار بی نصیب بودیم و نشد برف بازی کنیم انقدر اینجا برف کم اومد فقط روی ماشینا و درختا برف نشست رو زمین ننشست ما هم از برفا روی ماشین ک مونده بود منو اجی گرفتیم یه ادم برفی ساختیم خخخخ

هرچند این سرمای یهویی خسارت زیادی ب باغدارا زد اما خب من خوشحالم ک برفو دیدم خخخخ

دل شکسته......

ما را در سایت دل شکسته... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 29 تاريخ: شنبه 27 آذر 1395 ساعت: 19:24

صفحه بندی